Josse - Mitt liv och mina tankar

Vill typ bara skrika!!

Publicerad 2015-01-08 17:38:36 i

Det går fortfarande riktigt bra med sockersuget både igår och idag. Det är väl lite jobbigt att det finns så mycket goda kaffebröd på jobbet. Men jag har faktiskt inte ens smakat en liten bit. Detta är riktigt bra för min karaktär måste jag säga 😀 
Fick en väldigt glad nyhet förut när jag kom till jobbet också. Från och med mitten på mars har jag fått en vikariat på 75% !!! Fatta vad lycklig jag är just nu!

Nu ska jag återgå till att jobba igen. "Lunchen" är slut om bara några minuter 
😄😄😄😄😄😄😄

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela