Josse - Mitt liv och mina tankar

Snart ledig helg :)

Publicerad 2015-01-21 17:07:17 i Allmänt,

Bara jobb i morgon och sen är det äntligen dags för en hel ledig helg. Ska bli sååå skönt :)
 
Idag är dag 17 sockerfri, om man bortser från redbullen i söndags. Vågen visade i morse -2 kg. Så det lönar sig att inte äta massor av godis och dricka massor av dricka. Nästa vecka ska jag fixa gymkortet också och köpa nya träningsskor. Sen ska här börja tränas. Gud vilken träningsvärk jag kommer att ha till att börja med. 
 
Har fått tillbaka första uppgiften på naturkunskapen också. Fick ett D på det. Så det var klart godkänt. Känns bra. Ska strax börja med första uppgiften i samhällskunskapen också. Ska bara plocka ur diskmaskinen och greja lite till innan. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Malin Andrén

Publicerad 2015-02-24 19:55:12

Vad duktig du är! De första dagarna/veckorna är de tuffaste! Men kämpa på, håll ut! Med bra motivation och styrka kommer du klara detta galant! (Http://malinasviktresa.blogg.se)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela