Josse - Mitt liv och mina tankar

Nytt

Publicerad 2015-01-06 23:09:24 i

Dagen har varit rätt lugn. Fick med mig Håkan, Becca och Alex till bergvik en sväng på eftermiddagen. Därifrån kom jag med ett par nya träningsbyxor och en ny träningströja. Mycket nöjd med mina inköp måste jag säga. Det är inte det enklaste att hitta snygga träningskläder i större storlek. Varken intersport eller stadium har större storlekar. Men jag gick in på kappahl för att kika på annat och där hade de. Sååå lycklig kan jag säga 😀😀😀
Byxorna till vänster och tröjan i mitten är dagens inköp. Linnet till höger köpte jag för ett tag sen. 

Nu kan ni nästan gissa vad som är på gång va? 
I slutet av denna månaden ska jag äntligen börja träna igen. Längtar verkligen tills dess!

Hur går det med sockersuget då? 
Det går faktiskt ganska bra. Idag har varit riktig jobbig. Det är så svårt och veta vad man kan äta och om man verkligen behöver äta. Hunger och sug är inte samma sak. Det är det jag måste lära mig känna igen. Men jag kan säga att jag är sockerfri än idag. Tomten Håkan köpte igår står fortfarande där den ska😄😄
Och där får den stå! 

Idag påbörjades även en annan sak. Jag och Håkan har varit ute på en 5km promenad. Det är meningen att vi minst två gånger i veckan ska ut på promenad ihop. Så nu pushar vi varandra lite. 

Nu däremot är det dags för duschen och sängen. I morgon är det dags för jobb igen 😄

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela