Josse - Mitt liv och mina tankar

En vecka!

Publicerad 2015-01-13 00:12:33 i

Idag har jag klarat en vecka utan godis, dricka och energidryck!!  Helt otroligt faktiskt. Jag vet att jag har lång tid kvar tills jag är helt fri från sockerberoende men en vecka är i alla fall en vecka mindre till målet. Jag har hört att det kan ta tre veckor till tre månader innan man blir helt fri. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro faktiskt. Jag vet att idag har det varit sjukt jobbigt. Bara att låta bli småätandet är svårt. Men jag ska klara detta. Det vet jag! 
Annars har jag jobbat hela helgen, därav inga inlägg här. Det märks så väl att jag inte är van vid att jobba men jag vänjer mig nog snart förhoppningsvis. 

Nu ska jag sova. I morgon ska det städas bort julen här hemma och lite annat småplock som behöver göras. 
Nattinatt 😊😊😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela