Josse - Mitt liv och mina tankar

Segt!

Publicerad 2015-04-21 13:19:42 i

De senaste veckorna har verkligen tiden stått stilla. Den 2 april var det dags för ultraljud. Då skulle jag varit i vecka 18. Men alla mätningar som gjordes visade på att bebisen bara var 13 gammalt. Vilket innebär en månads tillbaka datering. Jag var helt knäckt när vi åkte ifrån sjukhuset. Bara tanken på att behöva gå om fem veckor fick mig att känna panik. Sedan dess känns det som att tiden har stått stilla. 
Det är iaf anledningen till att det inte gått så mycket framåt sen sista inlägget. 

Sedan förra veckan är jag även sjukskriven för mig rygg. Vissa dagar tar jag mig knappt upp ur sängen. Jag är inte den som springer hos läkaren i onödan men efter att ha haft ont i ryggen i fyra veckor kände jag att det går inte. Jag bokade tid hos läkaren som sjukskrev mig och skickade remiss till sjukgymnasten. Fick tid samma dag som jag ska tillbaka till läkaren. Får se vad som händer då. 

Så just nu går jag hemma och har skittråkigt. Det enda positiva med att vara sjukskriven är väl att jag hinner träna hundarna lite mer. Jag orkar inte gå på långpromenader så det blir träning varje dag i den mån jag orkar. 

Nu ska jag strax göra mig i ordning och åka ut till klubben med vovvarna 😀 Dumt att låta en så vacker dag gå till spillo 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela