Josse - Mitt liv och mina tankar

Trööööööött.....

Publicerad 2014-02-15 19:04:21 i Allmänt,

Idag är en riktigt trött dag faktiskt. Tråkigt väder och massor av saker att göra. Har inte riktigt energin till att göra något faktisk. Tror jag strax ska hoppa in i duschen och sen gosa ner mig i soffan med mina pälsklingar och myyyyysa till melodifestivalen. Jag förstår inte riktigt vad som har hänt med mig. Jag har aldrig varit intresserad av att titta på den men i år så har jag tittat på varenda deltävling. Helt otroligt!
Annars har jag idag sovit länge och sen kom Becca på besök och även David kom senare. De ville smaka på tårtan jag hade gjort till igår. Den blev aldrig ens smakad på igår då vi blev alldeles för mätta efter maten. Men idag tog vi en lite sen alla hjärtan dags-fika och tårtan var mycket uppskattad :)
 
Nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis :) Ha en bra kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela