Josse - Mitt liv och mina tankar

Sömn...

Publicerad 2014-02-04 05:50:31 i Allmänt,

Sover verkligen skitkasst på  nätterna just nu. Ingen aning om varför. Vaknade halv fem igår morse. Somnade vid halv åtta på kvällen. Vaknade igen av att Alex kom in och väckte mig vid elva för att gå ut med hundarna. Somnade igen vid runt 02-02.30 och vaknade igen vid 04-04.30 någongång. Ville verkligen inte kolla på klockan när jag vaknade kan jag säga. 
 
Men nu sitter jag här vida datorn och ska försöka skriva klart ett arbete som skulle varit klart igår men jag min dumma jävel lyckades radera bilden på uppgiften igår eftermiddag och kom verkligen inte ihåg vad de sista upppgifterna var. Kom på i morse när jag vaknade att jag faktiskt sparade bilden på telefonen så jag har den kvar iaf :D Och ingen blev gladare än mig kan jag säga:)
 
Nu luktar kaffet väldigt gott så jag tror jag ska ta mig en kopp, gå in till Alex med en och sen gå ut och röka :)
 
Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela