Josse - Mitt liv och mina tankar

Plugga...

Publicerad 2014-02-16 17:49:12 i Allmänt,

Sitter här och försöker komma igång med pluggningen som jag verkligen behöver göra. Jag har ingen motivation alls till det just nu. Mitt huvud är på helt andra ställen just nu kan jag säga. 
 
Idag är det bara sex dagar kvar tills jag fyller år och det är maaassor kvar att göra. Och mitt i allt detta ska jag hinna med att skola, städning, mamma och Beccas födelsedag och hundarna. Men allt går med mycket vilja;) 
 
Nu ska jag återgå till att läsa om cancer.... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela