Josse - Mitt liv och mina tankar

Naglar:)

Publicerad 2014-02-20 22:59:24 i Allmänt,

Fick en för tidig födelsedagspresent häromdagen av Sofie och Håkan. Ett presentkort på nails for you:) Så idag har jag varit och gjort nagelförlängning och jösses vad tjejig jag blev! Haha! Jag är nog inte en nageltjej faktiskt. Det första jag gjorde typ när jag kom ut från salongen var att fylla på olja i bilen. Haha! :)
 
Nu står tårtbotten nr 2 i ugnen och det är 2 kvar när den är klar. Så jag kommer inte kunna gå och lägga mig än på ett tag:/ Tur är väl det för jag behöver verkligen plugga inför provet i morgon. Så nu vet ni vad jag gör ikväll:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela