Josse - Mitt liv och mina tankar

Hatar förkylningar!

Publicerad 2014-02-02 21:32:04 i Allmänt,

Jag hatar verkligen förkylningar. Mår mycket bättre nu men fortfarande vill den inte riktigt släppa taget. Nyser och är tät i näsan. Men det går över:) Sitter just nu och försöker plugga lite. Fruktansvärt tråkigt måste jag säga. Har ingen motivation alls denna termin känns det som. Men jag vet att det är denna terminen kvar i skolan och nästa termin är distansstudier. Så förhoppningsvis går denna terminen fort så jag slipper skolan. 
 
Igår var det tre(!) veckor kvar tills jag fyller 25 och jag kan nog ha fått lite åldersnoja faktiskt. Även om det inte är någon direkt ålder så känns det som att jag fortfarande är tonåring och inte kommit någonstans i livet. Det kommer ju ändras i år, det vet jag. Men fortfarande så känns det som att det är en lång väg dit. Mycket arbete kvar innan jag kan känna mig klar och äntligen som att jag gör något meningsfullt. Men men......
 
Nu ska jag fortsätta med pluggandet. Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela