Josse - Mitt liv och mina tankar

Dagarna försvinner

Publicerad 2014-02-13 07:21:41 i Allmänt,

Dagarna försvinner bara känns det som. Det märks när man kollar på statistiken över mina inlägg här. Senast var det 14 dagar kvar. Idag är det 9 dagar kvar. 
För mig är det lite speciellt med min födelsedag för att jag planerar den helt själv och jag vill inte ha någon suparfest. Det ska vara en trevlig sammankomst med lite mat, dryck och aktiviteter. 
Mer kan jag inte säga för att jag vill att det ska vara en liten överraskning för mina gäster. 
Men allt detta kräver sin planering. Därav lite dåligt med uppdatering här. Jag är helt enkelt upptagen med skola, hundar och födelsedagsplanering:)
 
Nu ska jag ta med mina hundar ut en sväng sen tror jag att jag kanske ska baka lite muffins och ta med till rastgården sen :) Ha en bra dag alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela