Josse - Mitt liv och mina tankar

25-års kalas och bröllop:)

Publicerad 2014-02-26 18:48:11 i Allmänt,

Som de flesta redan vet så var det i lördags dags för den stoooora festen som jag har planerat i flera veckor. Min 25-års fest. Men det var ju inte bara födelsedagskalas. Jag och Håkan passade på att gifta oss också. Det har varit planerat i några veckor, men det skulle bli en överraskning för våra gäster. Och det blev det. Inte ens mamma visste om det:)  
 
Bröllopet och kalaset var helt underbart. Jag och Håkan ville hålla det litet och det blev det. Vi började med själva vigseln och fortsatte med mat och tårta. Tårtan gjorde jag helt själv och det gör jag aldrig mer om. Det var inte direkt den vackraste av mina kreationer. Men god blev den. 
 
Jag ska försöka samla ihop lite bilder så kanske det kommer upp några om några dagar:)
 
Nu ska jag slänga in en maskin med tvätt och sen sätta mig i soffan och inte göra någonting:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela