Josse - Mitt liv och mina tankar

14 dagar :)

Publicerad 2014-02-08 18:01:46 i Allmänt,

Bara två veckor kvar tills jag blir 25 och jag börjar få lite åldersnoja. Kanske lite fel att känna så men det är ändå halvvägs till 50 och jag har inte uppnått något känns det som. Jag vet att min framtid innehåller mycket roligt men jag kan känna en frustration över hur mitt liv ser ut idag. Det är två terminer kvar tills jag är färdig underköterska så förmodligen kommer det kännas bättre då.
 
Nu ska jag ta tag i köket efter Håkans matlagning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela