Josse - Mitt liv och mina tankar

woohoo

Publicerad 2013-09-19 12:23:02 i Allmänt,

Fick besked förut om att jag får läsa samhällskunskap 1 också:-) Så nu väntar jag bara på att kursen ska komma upp så jag får börja någongång:-) När jag väl får kursen ska jag sitta hela dagarna och fullständigt skita i allt annat. Måste ha kursen klar fort!

Nu ska jag göra mig i ordning och ta en promenad i skogen med Becca och vovvarna. Hoppas på att jag hittar lite energi så jag orkar göra något sen:-) Njuter av "ledigheten" fram tills kursen kommer upp:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela