Josse - Mitt liv och mina tankar

Varför?

Publicerad 2013-09-18 16:52:13 i Allmänt,

Varför ska saker och ting ta sån jävla lång tid när det handlar om kommunen? Visst, jag ska få svar denna veckan om det finns plats på någon kurs för mig. Men jag har velat ha svaret idag! Jag vill få kursen och göra klart den på mindre än en vecka. Så jag kan få studiestödet någon jävla gång! Jag vet att jag utgår i från att jag får kursen och att jag kommer att bli fruktansvärt besviken om jag iinte får den. Men som alla vet så är hoppet det sista som överger människan ;)
 
Idag försov jag mig och vaknade när Håkan ringde mig halv nio. Då stod en av mina klasskamrater och väntade på mig redan. Vi brukar åka halv nio när vi börjar nio. Så det var bara att slänga på sig kläderna och slänga sig i väg. Kom 1 minut sent. Inte illa faktiskt :)
 
Nu ska jag tvinga mig upp till tvättstugan och tvätta :/ Hade hellre legat kvar i soffan och myst under mitt täcke. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela