Josse - Mitt liv och mina tankar

Trött människa:)

Publicerad 2013-09-20 01:20:59 i Allmänt,

Äntligen börjar jag bli trött. Så nu är det strax dags för sängen. Blev en promenad med Becca i skogen idag. Sen följde jag med henne hem och drack kaffe. Efter det så gick vi upp till Alex som skulle ha lägenhetsvisning och höll henne sällskap en stund. Sen har det faktiskt inte blivit så mycket mer. Promenaden gav mig energi i alla fall. Så i morgon blir det en skogspromenad också. Sen ska jag hem och greja lite. Ska bli skönt att få ta helg. 
 
Pratade med Alex typ förra veckan om att jag ville lära Tia att hoppa upp i famnen. Hon hoppar rätt högt så jag tänkte man kunde göra det till något roligt. Idag när jag bad henne hoppa upp på mig så gjorde hon det! Helt otroligt. Vi har inte tränat eller något på det men hon kunde det helt plötsligt. Hon är rätt så knäpp den där hunden. Ni måste nog tycka att jag är rätt knäpp också som vill lära en så stor hund att hoppa upp i famnen. Men jag tror faktiskt att hon inte kommer bli så otroligt mycket större så det kommer nog inte bli några problem. Vi fick henne också att hoppa upp på Beccas rygg när hon stod på alla fyra. Så freestyle kanske skulle kunna vara något med den knäppa lilla vovven :) 
 
Nu ska vi bädda ner oss och kolla på tv en stund innan jag somnar:)
 
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela