Josse - Mitt liv och mina tankar

Människor...

Publicerad 2013-09-05 01:24:52 i Allmänt,

Vissa människor tycker man bara inte om. Man behöver inte ha träffat dem för att veta att man inte tycker om dem. Finns en person som jag aldrig har träffat, vad jag vet, men jag tål den inte. Saker den skriver gör att jag får utbrott inom mig. Ilska som vill ut men jag vågar inte. Svartsjuka är den enda känslan jag inte klarar av. Det är säkert bara spöken i mitt huvud. Men de spökena finns ju där av en anledning. Varför är den stora frågan? Har jag tillräckligt stor tillit? Mina magkänslor har en förmåga till att stämma, men i detta fallet tror jag inte att de stämmer. Eller jag vill helt enkelt inte att de ska stämma.
Jag litar inte alls på den människan det handlar om. Jag har ingen aning om vem det är. Men min magkänsla säger mig att denna människa är inte någon som jag vill att varken jag eller Håkan ska ha något med att göra..

Nu har jag fått spy ur mig lite iaf! Så nu ska jag sova:-)
I morgon(idag) fyller världens bästa Håkis år!

Grattis på din dag älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela