Josse - Mitt liv och mina tankar

Känslor

Publicerad 2013-09-04 01:44:55 i Allmänt,

Vaknade 13.20 idag. Skolan började 9.00. Försov mig något rejält. Anledningen var att min mobil inte tog emot laddningen under natten och har då stängt av sig så väckarklockan ringde inte i morse. måste verkligen köpa mig ny telefon. Dagen har iaf spenderats hemma framför tvn. Försökt att plugga lite men irritationen och besvikelsen på mig själv har tagit över och jag har inte fått någonting gjort. I morgon har vi hemstudier då de två lektionerna vi har är inställda. Så resten av veckan är det plugg hemma som gäller.
På torsdag fyller Håkan år och det firas på kvällen med lite fika. Vi får se vad många det är som kommer. Hoppas att hans föräldrar kommer iaf. Håkans mamma ska in och opereras på Tisdag igen. Så vi hoppas att hon orkar komma på Torsdag iaf.

Om jag ska uppdatera er lite om hundarna så kan jag tala om att både jag och Håkan har sett en förändring hos Tia. Hon verkar (peppar peppar) ha lugnat ner sig lite. Vilket vi givetvis hoppas håller i sig. Texas är samma goa mysiga hund som vanligt. Det enda som är med honom är att han tigger och tar för sig lite för mycket. Igår tog jag honom på bar gärning med tungan i chipsskålen som stod på vardagsrumsbordet. Inte okej!
Idag fick jag även bekräftat att utnyttjanderättskontraktet på hundrastgården är påskrivet och klart. Vilket betyder att det numer är jag och Becca som sköter den. Som tack så har vi två timmar varje vardag som det är bokat i ena delen så vi får vara där själva. Vi har sagt att den som vill får boka gården igenom oss och utnyttja dessa tider om man vill ha ena halvan för sig själv utan att behöva bli störd eller riskera att bli bortkörd.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och titta lite på tv tror jag:-) natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela