Josse - Mitt liv och mina tankar

Bättre dag idag...

Publicerad 2013-09-17 21:18:25 i Allmänt,

Haft en mycket bättre dag idag, än dagen igår. Visst är besvikelsen stor och även ovissheten för vad som ska hända. Men jag kan inte gå och gräva ner mig för detta. Det handlar inte om många månader och dessa månader kommer vi klara oss. Hoppas på svar från kommunen om jag kan läsa en 100-poängskurs snabbt utöver heltiden i skolan. Så jag får de där poängen som saknas. Hoppas verkligen det går vägen!
 
Måste säga att jag är rätt stolt över mig själv!
Hade jag varit som jag var för några år sedan så hade gårdagen gjort att jag inte tagit mig upp ur sängen idag. Även om jag var jäääättetrött och verkligen inte ville gå upp så tog jag mig själv i kragen och tog mig upp! Samma sak ska jag göra i morgon. Nu ska jag kämpa! Jag ska klara detta! Jag kan klara detta! Jag måste klara detta för min egna skull!! 
 
Känner mig för en gång skull positiv och målmedveten. Jag känner mig stark nog att klara detta nu!
 
Nu ska jag koka mig lite te och göra mig ett par smörgåsar och sen sätta mig och plugga :)
 
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela