Josse - Mitt liv och mina tankar

Dag 5 & 6 och jag håller på att klia sönder mig!!!

Publicerad 2013-10-14 00:55:12 i Allmänt,

Har varit ganska duktig med drickan och även med godis. Idag var första gången sen i måndags som jag drack Cola. Och Håkan fick köpa en liten godispåse till mig förut. Har faktiskt inte ätit upp allt.
Upptäckte i fredagskväll att jag hade något slags utslag på ena benet. Och under helgen har de bara blivit fler och fler. Kliar satan gör de också. Håller på att bli helt tokig. Pratade med sjukvårdsrådgivningen tidigare idag och hon tyckte att det inte var någon fara eftersom det bara då var ett 10-tal utslag. Och eftersom jag är född och uppvuxen i Sverige så ska jag ha haft alla barnsjukdomar. Men varken mamma eller pappa vet om jag har haft vattkoppor när jag var liten. Alla mina andra systrar ska ha haft det men med mig vet de inte.

Så nu har jag smort in mig med kortisonsalva och hoppas för min gud att de försvinner tills i morgon. Annars ringer jag VC och beställer tid så de får titta iaf. Ska ut på praktik i morgon och 5 veckor framöver. Vore ju perfekt om det är något smittsamt och jag lyckas smitta någon av de gamla:-/

Nu ska jag sova och hoppas på att jag vaknar upp i morgon bitti och utslagen är borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela