Josse - Mitt liv och mina tankar

Dag 2

Publicerad 2013-10-09 17:20:34 i Allmänt,

Går än så länge rätt bra utan dricka och godis. Lite sugen är jag men jag ser till att inte köpa något iaf :)
Har idag varit på information inför praktiken vi ska ut på nästa vecka. Jag ska vara på Gunnern och det känns väl lite så där. Jag har ju redan jobbat inom äldrevården och kan stort sett allt redan. Och så vet jag att jag ändå inte kommer få göra sånt som jag vanligtvis brukar göra när jag jobbar. Men det är bättre att göra allt från grunden så jag faktiskt lär mig något.
Pluggandet går det lite si och så med. Jag håller just nu på att laga mat (fläskfilé och potatisgratäng) samtidigt som jag försöker läsa litegrann om morfem. Fattar kanske lite mer nu men inte helt och hållet ändå.
Jag får väl helt enkelt skriva arbetet och skicka in så får min lärare förklara för mig om det inte är rätt:)
Nu ska gratängen in i ugnen :)

Kommentarer

Postat av: Pille

Publicerad 2013-10-10 06:31:47

Go Josse😄

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela