Josse - Mitt liv och mina tankar

Dag 11

Publicerad 2013-10-19 00:00:29 i Allmänt,

Idag har jag varit ledig och fått mig en rejäl sovmorgon. Har tagit mig en lite längre promenad med vovvarna. Haft riktigt härligt väder idag:-) Dagen började väl inte så jättebra. När jag vaknade var jag så sjukt sugen på godis och Håkan hade köpt en liten påse igår som det var lite kvar i. Den tog slut fort efter att jag hade vaknat. Skäms på mig! Men jag är fortfarande duktig med drickan. Varken Cola eller redbull på rätt länge. Om man bortser från den 33cl burken jag drack i söndags.
I morgon är det dags för att "jobba" igen. Känns lite så där att gå till praktiken och göra sånt som jag brukar göra. Men inte få betalt för det. Tänkte jag skulle försöka prata med enhetschefen till veckan och se om det finns någon chans att kunna få bli vikarie där. Trivs ju som sagt jättebra på den våningen. Hoppas kan man ju iaf:-) Min handledare tycker att det är rätt skönt att ha fått en elev som har jobbat inom vården tidigare. Igår fick hon visa mig hur man startade diskmaskinen och hon tyckte att det var roligt att få lära mig någonting iaf:-) Verkar som att jag har goda chanser till att få ett bra betyg av henne:-)

Nu ska vi sova här hemma. Vi är trött människor:-)
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela