Josse - Mitt liv och mina tankar

Dag 1

Publicerad 2013-10-08 16:38:34 i Allmänt,

För några veckor sedan skrev jag om att jag skulle göra förändringar i mitt liv. Tyvärr blev det inte så otroligt mycket med det just då. Men nu har jag tagit tag i det. Idag är första dagen utan socker. Alltså inget godis, dricka eller sötsaker för min del. Jag är fruktansvärt trött just nu. Men jag vet att det beror på att jag inte fått i mig något socker. Hällt i mig kaffe hela dagen känns det dom. Kan tillägga att det har inte varit något socker i kaffet. Förutom i morse. Ska strax göra mig i ordning och ta med mig Texas ut på en promenad. Tänkte idag försöka gå iaf 40 min i rask takt. Igår var jag ute en halvtimme men då höll mina fötter på att döda mig. De skorna ska jag inte ta igen kan jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela