Josse - Mitt liv och mina tankar

Ångrar mig djupt

Publicerad 2013-10-04 02:02:32 i Allmänt,

Just nu ångrar jag mig djupt att jag tog den kursen jag gjorde. Fattar verkligen ingenting av den. Men ett arbete är inskickat och jag är väldigt missnöjd med det arbetet. Tror inte att den blir godkänd :(
Just nu håller jag på med andra uppgiften och jag fattar verkligen ingenting. Man ska välja ut tio ord i ett tidigare inskickat arbete och dela in det i morfem. Kan någon vara snäll och förklara för mig vad morfem är? Jag fattar verkligen inte hur man ska göra. Hoppas på att mamma kanske kan hjälpa mig med det i morgon när hon kommer. Så kanske jag kan få det förklarat för mig på svenska som jag fattar ;)

Nu ska jag lägga ner för idag och krypa ner bland vovvar och sambo och sova :) I morgon väntar mer plugg och även städning. För i morgon kväll kommer mamma, carro och Baily hit äntligen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela