Josse - Mitt liv och mina tankar

Ändrade planer och sjuk på det..

Publicerad 2013-10-02 18:31:34 i Allmänt,

I något av mina tidigare inlägg skrev jag att jag hade fått samhällskursen. Men den startade aldrig så jag tog kontakt med antagningen här i Karlstad. Där fick jag veta att jag istället för att läsa en ny kurs kunde få F-prövning i de kurser jag läste i våras. Så jag fick faktiskt istället läsa Svenska 2 nu. Oc jag ångrar mig djupt att jag tog den kursen. Den är sjukt svår och uppgifterna är så tvetydiga. Irriterad som satan är jag just nu. 
Och plus på det så är jag sjuk. Inget går min väg just nu känns det som. Fick besked om vart jag ska ha min praktik idag. Ska vara på servicehuset Gunnern. Så det är ju iaf nära och bra. 
 
Nu ska jag fortsätta försöka förstå mig på mina uppgifter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela