Josse - Mitt liv och mina tankar

Vet inte...

Publicerad 2013-03-06 23:20:49 i Allmänt,

Sitter och funderar på vad jag vill göra med mitt liv. Har kommit fram till att jag har ingen som helst aning. Jag är 24 år och det känns fortfarande som att jag är 17. Det känns som att jag inte kommer någonstans överhuvudtaget. Det jag verkligen känner att jag vill göra just nu är att jobba. Att ha ett fast jobb med fasta tider. Men i dagens läge så är det inte så lätt att få jobb. Att starta eget är en dröm som förhoppningsvis någon gång kommer att gå i uppfyllelse. Men just nu finns inte den möjligheten. Jag vet på ett ungefär vad jag vill ha för företag. Men som sagt så är det inte läge för det just nu. Sitter också och funderar på vad jag vill gå för utbildningar. Men det är så mycket jag vill göra. Jag önskar att jag kunde ha ett mål att sträva mot. Jag hade ett för några år sedan, men jag har ändrat mig. Nu är jag helt utan mål och har ingen aning om vad jag vill göra. Kaos är det enda ordet jag kan beskriva det med. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela