Josse - Mitt liv och mina tankar

Vårkänslor :):):)

Publicerad 2013-03-07 14:43:23 i Allmänt,

Idag känner man hopp. Dagen är strålande vacker och det är till och med varmt ute. Solen skiner och man kan inte få annat än vårkänslor. Gissar att Håkan snart kommer att ta fram motorcykeln igen. Underbart!
Dagen består annars av plugg och myyys :)
Håkan kommer hem ikväll och allt går tillbaka till det normala äntligen. Han pratade på att i helgen börja skrapa båten. Men det ska bli kallare igen och då kan jag garantera att han kommer inte vilja spendera sin tid i båthuset.

Nu är det snart dags för en promenad med vovvarna igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela