Josse - Mitt liv och mina tankar

Usch!

Publicerad 2013-03-19 23:55:43 i

Det känns verkligen som att jag har svikit Tia. Jag vet att jag lägger över mänskligt beteende på henne men när jag tänker på henne så tänker jag på om hon funderar på när vi ska komma och hämta henne. Om hon saknar Texas? Är hon ledsen? Jag vet att dessa tankar är lite barnsliga. Men som man brukar säga. Man saknar inte kossan förrän båset är tomt. Jag trodde verkligen inte att jag skulle reagera så här. Jag har verkligen varit inställd på att hon skulle få ett eget hem, men när hon väl åkte ifrån oss så blev det så uppenbart att vi inte kommer att få träffa henne när vi vill. Riktigt jobbigt faktiskt:'(

Nu har jag skrivit av mig lite igen! Bilder kommer när jag startar datorn i morgon igen;-)

Kommentarer

Postat av: Becca

Publicerad 2013-03-20 01:16:52

Jag förstår och känner igen dina tankar. Hon är saknad och kommer alltid vara en del av oss. Hon kom in i våra liv och tog oss med storm.
Men hon har ett fruktansvärt bra hem och är otroligt lycklig lottad som fick dom som ägare. Kunde inte blivit bättre :)
Nu hoppas vi på att kunna få hälsa på henne när vi åker ner för att lämna Carro ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela