Josse - Mitt liv och mina tankar

Trötta veckan!

Publicerad 2013-03-13 00:50:38 i Allmänt,

Har nog en riktigt trött vecka tror jag. Kan bero på att jag inte känner mig helt frisk. Men jag vill och kan inte vara sjuk nu. Värst är det på kvällarna och även på morgonen. När jag väl kommit igång så brukar det inte kännas så mycket. 
Idag har jag sovit länge igen och sen har jag försökt plugga lite. Läst lite om energiförbrukning och sånt. Har även tagit mig en promenad ner till Becca med båda hundarna. De skötte sig ganska bra, men båda blev lite väl dragiga när vi mötte upp Becca. Men det var en skön promenad. Nere hos Becca blev det kaffe och prat om allt mellan himmel och jord som vanligt. Jag och Becca åkte sedan ut till coop så hon fick panta och jag fick handla det som behövdes. Nu sitter jag framför datorn igen och försöker läsa lite mer om energiförbrukning. Ska skriva en rapport om energiförbrukningen i vårt hem. Först gissa vad som drar mest energi och sen utföra något slags test för att se om jag har rätt. Vet inte riktigt hur jag ska kunna mäta detta. Om någon har något förslag så får ni gärna skriva en kommentar :)
 
Har även laddat över lite bilder från min telefon till datorn. Jag kan inte lägga upp bilder via bloggappen för det blir jättekonstigt. Så jag tänkte lägga upp lite bilder här som jag tagit på sistone :)
 
 
 
Äntligen börjar det bli någorlunda klart i sovrummet :) tavellisten med söta små tavlor var verkligen pricken över i:et :)
 
Hittade ett litet vårtecken brevid huset igår när vi var ute och lekte med Tia :) Känns som det verkligen är på gång nu :)
 
Tia börjar bli stor och börjar lära sig det roliga med bollar :) Kanske blir hon lika bolltokig som Texas är?
 
Självklart måste jag ha med en bild på mitt hjärta. Han studerade mig när jag satt och plugga tidigare idag. Det känns som att han vill något, men frågan är vad? :)
 
Det var dom bilderna ni får idag!
 
Nu ska jag fortsätta läsa om energiförbrukning och sånt tjaffs :)
 
Natti på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela