Josse - Mitt liv och mina tankar

Trötta måndag

Publicerad 2013-03-11 18:39:47 i Allmänt,

Har en riktigt trött måndag idag. Har inte gjort någonting hittills faktiskt. Börjar bli lite smått uttråkad, men jag ska försöka ge mig på att plugga lite. Alla svenskauppgifter är riktigt tråkiga och svåra så man tappar lusten till att plugga när man tittar på dem. Nu ska jag skriva en informerande artikel om tankarna som florerade i samhället på 1900-talets början. Först ska jag läsa en dikt och sen titta på något konstverk. Har hållt på med denna uppgiften i flera veckor, men så fort jag sätter mig ner för att skriva så tappar jag motivationen. 
 
Helgen har varit lugn och stillsam. Igår var jag och Håkan och hälsade på Håkans mamma som ligger på sjukhus efter en operation. Riktigt skönt att träffa både henne och Lars faktiskt. Var rätt längsen jag träffade dem nu.
 
Nu ska jag försöka bli av med helveteshickan jag har och sen fortsätta att stirra mig blind på svenskauppgiften:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela