Josse - Mitt liv och mina tankar

Rensar!

Publicerad 2013-03-20 23:24:24 i Allmänt,

Håller på och rensar lite bland alla papper vi har. Började med att rensa en låda i köket och sen fortsatte jag till datorn och började rensa lite i kartongerna där. Har haft en kartong med "kontorsgrejer" vid datorn i hallen sen vi flyttade in. Men nu blev jag lite för nyfiken vad det var för saker i den kartongen, så nu ligger allt ute i soffan och jag ska strax gå och sätta mig och slänga en massa saker. Känns som att har man inte behövt sakerna på snart 1½ år så lär man nog inte behöva dem i framtiden heller :)
Var in och kollade min skatteuträkning förut också. Jag blev otroligt överraskad! Det var mer än jag trodde. Vet redan vad jag ska göra med en del av pengarna, men det är ju bara ett preliminärt skattebesked eller vad man ska säga :)
 
Lovade bilder på Tia häromdagen, men jag har inte fixat över bilderna från telefonen till datorn än så det får bli senare. Nu ska jag återgå till att rensa och planera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela