Josse - Mitt liv och mina tankar

Jobbig dag igår:-(

Publicerad 2013-03-19 12:40:28 i

I går var det dags för Tia att få ett eget hem. Ägarna kom från Göteborg och hämtade henne. Ett mycket trevligt ungt par. Killen hade lite erfarenhet av att ha hund, medan tjejen inte hade någon. Det tog ett tag innan Tia accepterade dem. I början morrade och skällde hon på dem riktigt mycket, men efter ett tag lugnade det sig. Hon kommer att få det riktigt bra hos dem tror jag. Det kändes som att det var rätt människor för henne. Vi tog en fika och pratade lite och sen tog vi oss en promenad så de fick knyta an lite till varandra. Det gick riktigt bra. Fick sms av dem i morse där de berättade att det hade gått jättebra. Hon hade väckt dem i natt för att få gå ut och kissa. Duktig tjej! Han berättade även i smset att de hade lekt och busat nu på morgonen och att hon just då låg bredvid honom i knät och myste. Han tyckte att hon var riktigt kelig och go:-)
Det är var ganska jobbigt att se dem åka iväg med henne men de sa att vi fick komma förbi och hälsa på om vi skulle till Göteborg. Och även att de skulle komma upp igen snart så Tia fick träffa Texas och sina kompisar igen. Jag hoppas verkligen att hon får det bra hos dem. Det förtjänar hon verkligen :-D
(ska lägga upp lite bilder senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela