Josse - Mitt liv och mina tankar

Jag vet:-)

Publicerad 2013-03-08 00:18:33 i

Äntligen har jag kommit på vad jag vill göra! Och det bästa är att det inte kostar så mycket och att jag kan göra det hemifrån. Men tyvärr måste jag vänta tills jag fått ihop pengarna. Men det dröjer förhoppningsvis inte länge innan jag fått det:-) Under tiden kan jag kolla upp allting runt det. Efterfrågan, konkurrens och lite smått och gott:-) Jag vill börja nu!!

Har tjatat hela dagen på Håkan om att vi ska köpa hus. Jag vet att det inte kommer hända riktigt än, men det kan vara värt att kolla upp iaf:-) Många saker som jag vill just nu, men det får ta den tiden det tar. Finns ingen anledning att stressa fram saker och ting. Allt måste kännas bra. Förhoppningsvis har mina drömmar slagit in om två år iaf. Det är min plan nu.

Nu ska jag försöka sova:-)

Natti

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2013-03-08 14:15:37

Åh vad spännande (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela