Josse - Mitt liv och mina tankar

Ingenting!!

Publicerad 2013-03-06 01:02:54 i

Jag får verkligen ingenting gjort under dagarna känns det som. Eller jo, fast inte det som jag verkligen behöver få gjort. plugga!
Dagen idag har jag inte gjort någonting. Legat i sängen och tittar på tv mellan kissrundorna med Tia. Vid fyra åkte jag bort till hundrastgården och mötte Becca och David där. Hundarna fick busa av sig ordentligt. Var där till klockan var sex. Närmre två timmar alltså. När jag kom hem bestämde jag mig för att försöka fixa i ordning i badrummet från igår. Blev något bättre men inte bra. Efter det blev det en dans med dammsugaren och jag tog även omhand om tvätten. Lite småplock blev det också. vid niotiden bestämde jag mig för att baka bullar. Så nu finns det bullar åt Håkan när han kommer hem på Torsdag.

Måste säga att det är fantastiskt tråkigt att bo själv. Både Carro och Håkan är borta så jag är helt själv. Men i morgon kommer Carro hem igen och på torsdag kommer Håkan.

Nu ska jag försöka sova. I morgon måste jag verkligen plugga,:-/

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela