Josse - Mitt liv och mina tankar

Helgen

Publicerad 2013-03-05 00:30:09 i

Helgen har varit supermysig. Umgåtts med familjen och bara tagit det lugnt stort sett. I lördags var jag och Becca ner till stan för lite stadsträning med Tia och Ollie. Tia skötte sig jättebra. Hon var väl lite skygg men hon visade inte någon större panik. På kvällen käkade vi här och sen åkte vi allihop ner till stan och gick runt där med hundarna. Jag tränade med Texas och han skötte sig verkligen jättebra. Stolt matte!:-)
I söndags hade jag och Håkan en mysdag med oss själva i stort sett. Hundarna fick vara hemma med Carro. Jag kände att jag behövde en dag utan någon hund innan veckan skulle starta. Vi var på Karlstad Loppisen i tottohallen på Färjestad. Fick mig ett par ramar som jag har tittat på Ikea på. Där kostar de typ 60 kr styck. Men jag köpte dem för 20 kr styck. Ska slänga på lite vit färg på dem så är de färdiga att hängas upp. Ja, och så självklart bilderna också. I ena ramen ska det bara vara bilder på Texas. Och i dem andra ska det vara bilder på Cossien och även på Motorcykeln kanske. Jag får väl gå med på det eftersom det är ju faktiskt Håkans hem också. Hehe:-D Efter loppisen åkte vi till biltema och där blev det en handdukshållare till badrummet. Sen åkte vi ut till isen och träffade lite människor. Det var riktigt skönt att bara vara jag och Håkan faktiskt. Även om vi träffade andra människor på ställena vi var, så var det skönt att hitta på något med bara Håkan för en gångs skull. Idag körde jag Carro till tåget och sen har jag umgåtts med Becca och Alex. En tur till granngården och Ikea fick det bli. På granngården fick Tia följa med in. Hon skötte sig jättebra där med. I början var hon väldigt försiktig men det är hon alltid i nya situationer. Bara man har godis så går det bättre efter ett tag.

Nu på kvällen har jag satt upp handdukshållaren, som antagligen behöver göras om:-( Och även en tavellist i badrummet, som antagligen också behöver göras om. Ögonmåttet var inte med idag. Och inte tumstocken heller för den delen. Men ni ser det lite trevligare ut iaf:-)

Nu ska jag ta mig en sista kissrunda med Tia sen ska jag hoppa ner i den alldeles för tomma sängen:-(

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela