Josse - Mitt liv och mina tankar

Helg :)

Publicerad 2013-03-24 15:44:37 i Allmänt,

Så var helgen nästan slut. Har haft en riktigt mysig helg med mina nära och kära. Har verkligen laddat upp för veckan som kommer. En vecka som innehåller hjälp med flytt och städning. Laddar just nu även upp för några timmars jobb om en stund. Ska strax gå och laga lite mat och göra mig i ordning. Livet återgår till det normala. 
 
Kanske kikar in när jag slutat och skriver lite mer. Finns många tankar som snurrar runt i mitt huvud just nu. Men jag vet inte om jag ska skriva ner allt jag tänker på faktiskt. Det märks :)
 
Ha en trevlig söndagskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela