Josse - Mitt liv och mina tankar

Hahaha!!

Publicerad 2013-03-07 00:12:44 i

Insåg nu att jag gått runt hela dagen och trott att jag haft Bh på mig, vilket jag inte haft. Var nog rätt trött i morse efter jag blivit väckt av en liten fröken som hoppat över grinden till hallen och inte tog sig tillbaka. Så jag vaknade alltså av att hon stod och gnällde och skällde för att få bli insläppt. Nu kanske hon kan lära sig att inte göra om det iaf:-) Hon är verkligen urbrytarprinsessan nummer 1!
Nu blir det en sista promenad innan det är dags för natten här:-)

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela