Josse - Mitt liv och mina tankar

Äntligen Torsdag :)

Publicerad 2013-03-14 16:11:00 i Allmänt,

Äntligen är det Torsdag och Håkan kommer snart hem. Det är lite jobbigt att han ligger borta på jobb under veckorna, men det är alltid lika skönt när han kommer hem. Jag vet att det är bra att man får sakna varandra i ett förhållande, men jag tycker nog att det räcker med någon dag in emellanåt faktiskt. Inte flera dagar varje vecka. Men snart får han nog komma tillbaka och jobba här i stan igen.
 
Veckorna går så otroligt fort. Om bara några dagar flyttar Tia och då har hon bott här i ca sex veckor. Och om bara ett par veckor flyttar Becca och David också. Då blir vi typ grannar:) 
 
Har fått ett sånt otroligt sug att greja här hemma igen. Förmodligen beror det på att det börjar bli vår och man vill förnya sig lite. Funderar på vad jag ska göra härnäst. Fortsätta i hallen eller göra något annat? Jag vet att övre hallen är ett stooort projekt. Måla över trappan är inte deet enklaste men när det väl är klart så kommer jag bli så otroligt nöjd. Skrivbordet jag vill ha är lite för dyrt än. Får se om vi kan köpa det framåt sommaren när jag börjar komma igång och jobba igen ordentligt. 
 
Nu ska jag försöka läsa lite mer om energiförbrukning:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela