Josse - Mitt liv och mina tankar

Hel igen!:-)

Publicerad 2013-06-03 00:23:17 i

Äntligen har min bättre hälft kommit hem igen efter ett par veckors jobb i Frövi:-) Jag är en mycket lycklig tjej just nu. Saknar honom otroligt mycket när han jobbar borta. Denna gången har det varit extra jobbigt då han varit borta två veckor i sträck och jobbat natt så jag har inte pratat med honom så mycket heller. Han var hemma några timmar i måndags men då sov han och jag var borta nästan hela dagen. Så igår när han kom hem och väckte mig vaknade jag för första gången på väldigt länge och kände mig lycklig!

Älskar honom mest på denna jord<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela