Josse - Mitt liv och mina tankar

Trött?

Publicerad 2013-01-25 01:15:20 i Allmänt,

Har gått runt och varit jättetrött precis hela dagen. Vaknade när Håkan åkte till jobbet vid halv sex i morse och var vaken en timme eller nåt. Hade nog kunnat vara vaken längre, men jag mådde verkligen inget bra. Tror jag haft några feberepisoder de senaste dagarna. Men de går över jättefort. Somnade iaf om vid halv sju. Sen vaknade jag inte förrän kanske halv elva igen. Mådde då bättre, men inte bra. Haft huvudvärk och mått lite illa under dagen. Men det stoppade inte mig i från att ta mig en långpromenad med vovven och sen städa och tvätta. Så nu har jag ett någorlunda städat hem (fuskat lite med hallen eftersom den är under renovering) och nytvättade kläder:) Vad jag känner mig duktig idag.
 
Skulle ha uppdaterat igår, men jag var så trött på kvällen så jag orkade inte. Igår jobbade jag eftermiddag, 14-16. Sen åkte jag ner till stan och träffade Rebeccorna. Shoppade inget speciellt, förutom ett vitt T som man kan ha på väggen. Tänkte sprejmåla den svart och ha den över krokarna till Texas. Så det verkligen blir hans krokar:) Det kommer nog bli riktigt bra. Bilder kommer;) 
Efter turen på stan åkte jag hem och gosade ner mig i soffan medans Håkan lagade mat. Han gjorde hemmagjorda hamburgare. Och de var så otroligt goda. Så det får han gärna göra om. Hehe:)
 
I morgon ska jag storhandla och även köpa hatthyllan och lite småsaker så hallen blir klar någongång:) 
 
Nu ska jag bädda ner mig på soffan och somna gott. Om jag kan. Piggnade till för ett par timmar sen, så det lär märkas om jag kan somna eller inte:)
 
Natti natti till er iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela