Josse - Mitt liv och mina tankar

Svårt att sova...

Publicerad 2013-01-13 04:20:29 i

Har ett stort problem med att somna just nu. Eftersom jag somnar mycket sent, typ 4-5 varje morgon, så sover jag ju under dagarna. Vilket i sin tur gör att jag somnar ännu senare. Jag går runt och är trött hela tiden känns det som. Det jag jag ju säga då är inte så roligt. Jag har hamnat i någon sorts ond cirkel. Funderar allvarligt talat på att dyngna just nu. Men jag vet att jag kommer vara superduper trött hela dagen i morgon och inte orka göra något typ. Men det kanske är enda sättet att få någon rätsida på mina sömnproblem.
Att sluta röka går inte direkt som jag vill heller. Jag har trappat ner en hel del, men jag har inte slutat helt. Däremot har jag varit rätt så duktig med godis, dricka och energidryck i snart en vecka faktiskt. Åt några få godisbitar ur Beccas godispåse förut och har druckit någon energidryck. Annars har jag varit riktigt duktigt:-)

Skrev ju i mitt förra inlägg att jag skulle kolla om jag hade alla saker för att kunna börja måla i hallen. Kollade faktiskt förut och det saknas endast ett målarfärgstråg och nån pensel till behövs. Annars så har jag allt. Kanske skulle plocka ner alla saker i morgon och börja med att spackla och sånt. Så kan jag på tisdag åka och köpa det sista som behövs. Måste ändå åka och besiktiga bilen, så då kan jag ju hoppa in och köpa de saker som behövs:-)

Nu ska jag fortsätta titta på tv och se om jag faktiskt kan somna någongång:-)

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela