Josse - Mitt liv och mina tankar

slutar....

Publicerad 2013-01-10 18:38:20 i

Som jag skrev igår så har jag tänkt att sluta röka. Så jag försöker redan nu. Har tänkt att uppdatera varje dag med hur det går.

Så första uppdateringen kommer här.

Igår rökte jag endast fyra (!) stycken. Rökte då halva åt gången och det funkade jättebra.

Idag har jag försökt att inte röka alls. Tyvärr så har jag lyckats att hittills idag bara röka en cigg. I normala fall röker jag typ 15-17 cigg om dagen. Så jag är rätt nöjd ändå.

Humöret är väl inte på topp, men jag försöker iaf:-) Har varit ute och gått en timme för att försöka röra på mig i stället för att sitta stilla. Det blev en promenad på nästan 5 km. Riktigt skönt faktiskt.

Nu ska jag fortsätta greja här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela