Josse - Mitt liv och mina tankar

Shoppppppppiiiinnnnggg:):):)

Publicerad 2013-01-26 02:31:26 i Allmänt,

Åh vad jag älskar att shoppa. Nu menar jag inte att jag handlar kläder, skor och sånt tjafs. Det tycker jag faktiskt att det är riktigt tråkigt. Men att handla till mitt hem, min hund och min sambo är någonting som jag verkligen gillar. Håller ju just nu på att fixa i hallen därnere, så idag har jag varit och köpt hatthyllan. Passade på att gå in på Interiörboden i Grums när vi ändå var där. Hade aldrig varit där förut. Men jag kan med säkerhet säga att det är en butik som jag kommer att besöka igen. Fanns så otroligt mycket fina saker. Tyvärr köpte jag inget idag, då jag inte visste riktigt vad jag ville ha. Som sagt så var det måååånga fina saker. 
Efter vi varit i Grums så åkte vi till Ilanda lagerförsäljning för att kika lite. Inte heller där hittade jag något. Medan Rebeccorna (både hansson och hultman) hittade massor av saker de ville ha. Efter det åkte vi till Biltema och köpte svart sprejfärg. Påminn mig om att jag aldrig mer ska sprejmåla någonting inomhus. Hatar verkligen dammet som blir. Kommer ta evigheter att städa bort allt. Men nu är iaf speglarna och T:et målat. Efter biltema åkte vi hem till Hultman och hämtade hundmat som hon hade kvar. Sen åkte vi till Ikea för att fika. Tyvärr kom jag därifrån med massor av saker. Tyckte jag hade vart så duktig under dagen och inte spenderat så mycket pengar. Men på Ikea sprack min budget tror jag:S Blev ett par speglar som jag målat svarta, två små gosedjur till Texas, en vas, ljus, sand, galgar och lådor att ha i hyllan i hallen. Mycket nöjd med sakerna, men jag tyckte då att det var onödiga saker. Efter Ikea åkte vi och köpte Pizza och sen åkte vi hem till mig och Håkan och käka. Efter vi hade ätit bestämde jag mig för att jag skulle sätta på benen på hyllan i hallen. Sagt och gjort. Tyvärr måste jag åka till Ikea och köpa de högre benen verkar det som. Så det får bli i morgon. Måste även fixa gipsplugg så vi får upp hatthyllan och även några fästen till T:et. 
Före och efterbilder på ena spegeln. Hade egentligen tänkt att måla den vit, men den skulle inte passat in därnere då. Så den fick bli svart:) Blev riktigt bra faktiskt. 
 
 
Nu ska jag bädda ner mig i soffan och sooooova:)
 
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela