Josse - Mitt liv och mina tankar

Kvällar....

Publicerad 2013-01-12 02:44:11 i

Varje kväll/natt, när det är dags att gå och lägga sig, så får jag ett sånt otroligt sug efter att greja här hemma. Jag villa hitta bra lösningar och idéer till hallen. Men det känns som att jag inte riktigt får tummen ur att göra något med den. Jag skrev i mitt tidigare inlägg att det är så svårt att komma igång när man inte har någon vision om hur det ska bli. Och jag måste säga att det stämmer. Jag tycker att jag försöker hitta inspiration på alla sätt och vis men jag får ingen. Börjar bli rätt tröttsamt nu. Men jag tror att börjar jag med målningen så kanske det blir enklare att föreställa mig hur jag vill ha det. Det kanske är det jag ska göra i morgon. Måla! Men först måste jag ju kolla om vi har alla saker vi behöver, vilket jag har för mig att vi inte har. I såna fall får målningen vänta tills i veckan.

Nu ska jag fortsätta leta inspiration:-)

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela