Josse - Mitt liv och mina tankar

Kallt.....

Publicerad 2013-01-23 01:04:25 i Allmänt,

Började skriva detta inlägget för flera timmar sen egentligen. Men som vanligt så kan jag inte göra en sak åt gången. Utan allt ska ske på en gång. 
 
Har iaf haft en trevlig eftermiddag på Ikea med båda Rebeccorna. Fikade och pratade om massor när vi var där. Fick även köpt hyllan som jag skulle köpa. Så nu är den ihopmonterad och står därnere och väntar på att få sina ben och att få lite lådor. Benen monteras i morgon när jag orkar hämta in skruvdragaren från bilen. Lådorna får inhandlas på fredag. På fredag ska jag även köpa den nya hatthyllan och lite smågrejer. SEN är det förhoppningsvis färdigt därnere iaf:) Tvingade Håkan att sätta tillbaka trappräcket förut också. Jag hade gjort det själv om jag vetat hur man gör. Haha.. Men eftersom Håkan plockade bort det så fick han vara så snäll att sätta tillbaka det också:) 
 
Har även hunnit med att jobba idag. Jobbade 18-21. Inte så att man blir rik av att jobba de tiderna nästan varje dag. Men det är iaf timmar. Bättre än inget:) I morgon jobbar jag 14-16. Hoppar in och jobbar em då de har apt-möte. 
Det är ganska skönt att jobba nån timme här och där då jag nu har börjat plugga igen. Läser bara ett par kurser. Men jag vill koncentrera mig på att få kurserna gjorda så fort som möjligt. Så slipper jag ha det hängande över mig:)
 
Nu orkar jag inte skriva mer. Dags för sängen (soffan i mitt fall). 
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela