Josse - Mitt liv och mina tankar

Jaooo.....

Publicerad 2013-01-30 01:34:48 i Allmänt,

Så var denna dagen också slut. Nu har Carro kommit hem äntligen. Det var skönt att bara var ajg och Håkan under två veckor. Kändes som förut då. Men saker och ting måste återgå till det normala någon gång också. Och, det kanske låter lite illa detta, men det är inte en långvarig lösning detta med att hon bor här. Förhoppningsvis hittar hon jobb neråt snart och kan få flytta och börja om på nytt. Som hon faktiskt vill göra:) 
Annars har dagen varit lugn. Håkan är fortfarande hemma och blir hemma hela veckan. Han är inte riktigt lika dålig som han var i går. På eftermiddagen klättrade han nästan på väggarna så jag tog med honom och fikade. En lugn eftermiddag/kväll fick det bli. Fick även ett besked idag som jag hade hoppats på att inte få. Men tyvärr har jag inget val. Det handlar om samma sak som igår, vilket tyvärr innebär att jag inte kan skriva vad det handlar om. Jag önskar verkligen att jag inte hade behövt göra det. Det tar just nu upp väldigt mycket av mina tankar och gör faktiskt att jag inte mår jättebra. Men det är snart över. Jag mår bättre idag än i går iallafall. Nu har jag fått smälta det lite och insett och även fått höra från annat håll att det inte är så allvarligt. Och det bästa är att jag har stöd. Det var väldigt skönt att höra. Kanske inte från någon som man trodde, men det underlättar lite iaf. Har även pratat lite med Håkan idag och fått höra hans tankar om detta. Och det var skönt att höra att det inte bara är jag som är orolig. Han är det också. Nu känner jag mig inte så ensam i detta längre. Vilket jag gjorde igår och det var nog det som gjorde att jag inte mådde så bra igår. Jag kände mig totalt ensam då. Håkan låg och var totalt däckad och det gick knappt att prata med honom. Så jag fick ingen större reaktion från honom då. Och alla andra har så mycket med sig själva känns det som. Den enda som faktiskt riktigt lyssnade på mig igår var Hultman. Hon följde med mig och handlade och höll mig sällskap så jag inte behövde vara själv. Och det är jag verkligen tacksam över. En guldstjärna till dig gumman<3
 
Nu ska jag bädda ner mig och Texas i soffan och plugga lite:) 
 
Natti

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2013-01-30 09:58:37

Kram!

Svar: Go du är Lina:)
Josse

Postat av: Hulta

Publicerad 2013-01-31 16:02:46

Gumman!
Du vet att jag finns för dig och lyssnar på dig alltid!
Vi får alla hålla ihop i svåra tider!
Massa kramar till dig Josse

Svar: Goding<3
Josse

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela