Josse - Mitt liv och mina tankar

Frustration....

Publicerad 2013-01-31 21:08:49 i Allmänt,

Har insett nu varför jag haft så svårt med första inlämningsuppgiften till Svenskan. Min frustration över allt som pågår runt omkring har övergått till irritation. Vilket i slutändan har gjort att jag fått koncentrationssvårigheter. Men nu har jag äntligen kommit på ett sätt som kanske kan underlätta lite för mig att komma igenom den förbannade texten. Kopplade in datorn i skrivaren och skrev ut den istället. Vilket innebär att jag just nu iaf inte behöver sitta vid datorn och bli distraherad av allt annat:) Så nu ska jag strax gå och göra mig en kopp te eller varm oboj och sen sätta mig i soffan och försöka ta mig igenom texten. 
 
Måste även säga att jag tyckte att det var lite roligt när jag kollade statistiken på min blogg och såg att det hittills idag varit 6 unika besökare, men 39 sidvisningar. Någon som läser min blogg om och om igen kanske? Haha! :) Blev iaf lite paff när jag såg det. 
 
Uppdaterar lite senare igen kanske:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela