Josse - Mitt liv och mina tankar

Fredag:-)

Publicerad 2013-01-11 16:49:11 i

Äntligen är det Fredag. Bästa dagen på hela veckan faktiskt. Jag får en så bra känsla på fredagar. Vet inte varför, men det kan bero på att då är det helg och jag får ha älskling hemma (oftast). Har nyss varit ut i förrådet och grejat lite. Hittade några kartonger som Becca och David ska få, för nu är det deras tur att flytta igen. Trodde att vi skulle haft fler kartonger men tydligen så har jag gjort mig av med eller så använder jag dem själv. Trots att det är över ett år sedan vi flyttade till långtäppan så har jag fortfarande inte packat upp allt. Och allt kommer nog inte bli uppackat heller för den delen. Det som är kvar nu är att måla den förbannade hallen och även lilla rummet. Men jag tror att det lilla rummet får vänta tills Carro har flyttat ut. Men hallen måste jag ta tag i snart, håller på att bli tokig på den. Det är enklare att komma igång när man har en vision om hur det ska bli. Men jag har absolut ingen idé alls. Vilket är riktigt tråkigt faktiskt. Jag vill ju så gärna bli klar med mitt hem och få ordning på de sista sakerna. Men det känns väldigt långt borta just nu:-(

Och hur går det med rökningen då?
Inget bra alls faktiskt. Igår fuskade jag tre gånger. Och idag har jag hittills fuskat två. Men jag har tappat lusten lite faktiskt. Viljan finns men lusten har försvunnit. Men som jag har sagt så ska jag ge det ett ärligt försök iaf:-) Så får vi se hur det går med det:-)

Nu ska jag fortsätta stöka till mitt hem lite. Har kommit underfund med att mitt hem blir stökigare ju mer jag grejar:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela