Josse - Mitt liv och mina tankar

Äntligen!!!!

Publicerad 2013-01-19 00:28:23 i Allmänt,

Som jag skrev igår så har jag inte riktigt haft tid, ork och lust att uppdatera på några dagar. Och igår blev det bara det korta inlägget. Var ganska trött när jag kom hem från jobbet igårkväll så jag orkade helt enkelt inte. 
 
Det har inte hänt särskilt mycket i veckan heller för den delen. Var och besiktigade Cossien i Tisdags. Tyvärr gick den inte igenom nu heller. Men det var bara för att insisterade på att testa bilen och då insåg att ABSen inte funkar ändå. Men han godkände ABS-bromsarna ändå och underkände ABS-indikeringering i stället. Mycket konstig besiktning måste jag säga. 
 
Har idag börjat med nedre hallen äntligen! Har plockat bort allt och även spacklat alla hål. Så i morgon är det dags för slipning och målning äntligen. Måste köpa ny hatthylla och även en expedithylla med fyra fack till veckan. Så är det snart klart därnere:) Wooohoo!!! Tyvärr ser det ut som att jag får fixa hallen själv. Håkan har åkt på ögoninflammation. Så ena ögat är typ helt uppsvullet. Får se om han är bättre i morgon. Kan ju alltid hoppas iaf:)
 
Nu ska jag bädda ner mig på soffan med täcket, kudde och tv och sova ända fram tills i morgon(lördag)!
Håkan får i alla fall ha hela sängen för sig själv i natt. Hehe:)
 
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela