Josse - Mitt liv och mina tankar

Åhhh!!

Publicerad 2013-01-31 15:06:21 i Allmänt,

Jag hatar att behöva sitta inne och plugga när det är sånt fint väder ute. Det värsta är att jag inte riktigt kommer igång heller. Jag har försökt läsa den förbannade texten flera gånger. Men jag tar mig ingenstans. Det är inget som fastnar. Första uppgiften är att jag ska läsa en text som är 3509 ord långt och sen ska jag skriva ett referat på exakt 400 ord av det. Jippi! För att kunna skriva ett referat så måste man veta vad man ska skriva om också. Och eftersom ingenting fastnar i huvudet så har jag absolut ingen aning. Men jag måste ta mig i kragen. Uppgiften ska vara inlämnad denna veckan så jag har inget annat val än att tvinga mig igenom läsningen. Inte nog med att ingenting av texten fastnar, den är supertråkig också... Så just nu hade jag hellre suttit någon annanstans och druckit kaffe och njutit av dagen.
 
Men här sitter jag.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela